Introductie

Uitdagende combinatie van functioneel en technisch beheer en development

Organisatie

Voor een internationale organisatie in Zoetermeer zijn wij op zoek naar een Application Support Specialist met uitstekende beheersing van de engels taal en bij voorkeur ook de nederlandse taal. De ICT afdeling bestaat uit 5 medewerkers. Door het vertrek van een collega is deze vacature ontstaan. 

Functie

Als  Application Specialist ben je verantwoordelijk voor onder meer Applicatie Management, User Management, Access Management, het maken van rapportages en Technische Support. Er wordt gewerkt met Office, Sharepoint, Afas, een ERP pakket, bank applicaties en verschillende office tools. Er zijn ook een aantal zelf ontwikkelde VB applicaties die moeten worden onderhouden en verder worden uitgebouwd. 

Deze functie is een brede, veelzijdige functies met veel ruimte om zelfstandig te werken. 




Functie eisen

  • HBO Informatica / HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie 
  • Ervaring met (technisch) applicatiebeheer
  • Ervaring met het bouwen van templates
  • Kennis van SQL en VB
  • Kennis van installatie scripts
  • Uitstekende beheersing zowel mondeling als schriftelijk van de engelse taal en bij voorkeur ook de nederlandse taal
  • Woonachtig in de regio
  • Op redeiljke kort termijn beschikbaar


Aanbod

Vaste baan in een prettige werkomgeving met veel internationale collega's. In deze functie krijg je veel ruimte en vrijheid om zelfstandig te werken. Het is mogelijk om parttime te werken. De begin- en eindtijden zijn flexibel. Thuiswerken is ook mogelijk. Er is voldoende ruimte om relevante cursussen en trainingen te volgen. De lokatie is uitstekend bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als met de auto. De trein stopt op loopafstand en er is goede parkeergelegenheid. Salarisschaal 3400 - 4400. 

Inlichtingen

Wil je meer informatie of heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Gloria da Silva, op telefoonnummer 06-15074217 of per email g.dasilva@lectio.nl LECTIO Recruitment is opgericht in 2001. Wij bemiddelen ICT professionals naar vaste en tijdelijke banen bij diverse interessante opdrachtgevers in de Randstad. Ons klantenbestand is zeer gevarieerd, van klein tot groot, van ICT organisatie tot (semi) overheid instanties. Met het merendeel van onze klanten doen wij al vele jaren zaken. Wij zijn daardoor goed op de hoogte van hun wensen en de ontwikkelingen. Onze werkwijze is open en persoonlijk. Omdat wij de ICT markt goed kennen in combinatie met ons sterk regionale netwerk kunnen wij je uitstekend adviseren over de mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Kortom wij ontvangen graag je CV en informeren je graag verder.

Sollicitatie

Spreekt deze vacature je aan en wil je reageren, gebruik dan onderstaande link om te solliciteren. Wij ontvangen graag je CV met korte motivatie en vermelding van je beschikbaarheid en salarisindicatie.