Introductie

Crystal ICT heeft ruimte voor een enthousiaste Medior Systeem- en Netwerkbeheerder/ Servicedeskmedewerker.

Organisatie

Wie is Crystal ICT?

Crystal ICT is een ICT beheerorganisatie die voor diverse relaties in de Zorg, Goede doelen organisaties en Commerciële organisaties in het bedrijfsleven het ICT beheer verzorgt. Bij Crystal ICT zien wij elke dag opnieuw wat ICT kan betekenen voor de medewerkers bij onze klanten. Wij geloven dat betekenisvolle ICT medewerkers  kan helpen om te zijn wie ze willen zijn en te doen wat ze willen doen. Dat is waar onze 50 deskundige IT-professionals al ruim 10 jaar voor staan, bijdragen aan het werkplezier van medewerkers bij onze klanten. Voor onze relaties verzorgen wij het ICT-beheer en nemen wij daarnaast de regie over alles wat met ICT te maken heeft. Zodat onze klanten zich kunnen focussen op goede zorg en dienstverlening. Vanuit oprechte betrokkenheid, partnerschap en de drive om mensen te helpen geven wij betekenis aan ICT in organisaties.


Functie


Kun jij zelfstandig 1e en 2e lijns incidentmeldingen opvolgen, heb je plezier in het ondersteunen van eindgebruikers en heb je enige ervaring in het beheren van ICT-omgevingen? Dan zou jij wel eens de juiste persoon kunnen zijn die wij als versterking zoeken.

Als Medior Systeem- en Netwerkbeheerder / Servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het 1e en 2e lijns beheer van de infrastructurele ICT omgeving, waarbij een goede beschikbaarheid en ontwikkeling van de gewenste functionaliteit centraal staan. Je zal samen met 2 andere collega’s direct de contacten met eindgebruikers hebben aangaande 1e, 2e lijns vragen, waarbij naast een proactieve klant- en oplossingsgerichte houding, sociale vaardigheden en communicatie van groot belang is. Ook zal je ondersteunend optreden bij 3e lijns vragen waarvoor derde partijen ingezet worden en in de mate waarin je kennis dit toelaat ingezet worden op reguliere systeembeheertaken.

Wat ga je doen

• Zelfstandig opvolgen van 1e, maar vooral 2e lijns incidentmeldingen/vragen en zo nodig aansturen van leveranciers bij de probleemoplossing in geval van 3e lijns incidentmeldingen/vragen;

• Het bewaken van de systeemperformance;

• Registreren, analyseren en opvolgen van incidenten en aanvragen in en vanuit Topdesk;

• Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van werkplekbeheer;

• Installeren, configureren en updaten van devices (telefoons- laptops, tablets, TC’s etc.), evenals lokale servers en applicaties;

• Informeren en instrueren van ICT gebruikers over geïnstalleerde ICT-apparatuur of applicaties;

• Onderhouden van de CMDB, aanmaken en afmelden gebruikers etc.

• Het uitvoeren van interne projectwerkzaamheden, mits het ervaringsniveau dit toelaat.

Functie eisen

Wat neem je mee?

• Beschikken over goede sociale vaardigheden. Een informatica-opleiding; bij voorkeur MBO 4;

• Recente kennis van of ervaring met enkele van de volgende producten: Microsoft Office, Office365, Microsoft Windows Servers 2012 / 2016, Topdesk, Citrix, VMWare, Avanti en Veeam.

• Zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken.

• Beschikken over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden

• Ervaring met het aannemen van klantvragen en een dienstverlenende opstelling;

• Zelfstandig kunnen werken.

• Woonachtig in de omgeving Den Haag.



Aanbod

Wat jij van ons krijgt?

We bieden je een goed salaris en een prima pensioenregeling. Omdat wij weten dat je ook nog een leven buiten Crystal ICT hebt, zorgen wij voor een goede werk-privé balans en werk je niet structureel over. Onze personeelsvereniging trakteert jou en je gezin op een jaarlijks bedrijfsweekend weg en een mooi eindejaarsfeest.

Kortom, bij Crystal ICT bevind je je tussen de beste IT-professionals binnen een jonge dynamische organisatie, waar ruimte is voor aandacht voor elkaar, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling!

Waarom jij ons kiest?

  • Het spreekt je aan om te werken voor opdrachtgevers in de zorg en non profit
  • Je wilt graag werken in een omgeving met collega’s waar je van kan leren en mee kan sparren
  • Je stelt prijs op een persoonlijk ontwikkelingsplan
  • Je wilt werken voor een organisatie waar we échte aandacht hebben voor elkaar en je jezelf kan zijn.
  • Je wilt deel uitmaken van een team met vaste collega’s, wij zijn geen detacheerder!
  • Je wilt geen lange reistijden, wij zoeken onze medewerkers en klanten dicht bij elkaar.
  • Omdat maatwerk mogelijk is bij ons. Heb jij bijzondere wensen om werk en privé goed te kunnen combineren, vertel het ons en wij onderzoeken de mogelijkheden.

Inlichtingen

Wil je meer informatie of heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Gloria da Silva, op telefoonnummer 06-15074217 of per email g.dasilva@lectio.nl Zij kan heel veel meer vertellen over Crystal ICT en de vacature.

LECTIO Recruitment is opgericht in 2001. Wij bemiddelen ICT professionals naar vaste en tijdelijke banen bij diverse interessante opdrachtgevers in de Randstad. Ons klantenbestand is zeer gevarieerd, van klein tot groot, van ICT organisatie tot (semi) overheid instanties. Met het merendeel van onze klanten doen wij al vele jaren zaken. Wij zijn daardoor goed op de hoogte van hun wensen en de ontwikkelingen. Onze werkwijze is open en persoonlijk. Omdat wij de ICT markt goed kennen in combinatie met ons sterk regionale netwerk kunnen wij je uitstekend adviseren over de mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Kortom wij ontvangen graag je CV en informeren je graag verder.

Sollicitatie


Ben jij de enthousiaste beheerder / servicedesk medewerker die graag ons team wil komen versterken stuur ons dan jouw CV via onderstaande link. Of neem gelijk contact op met  Gloria da Silva 0615074217.