Introductie

We zijn op zoek naar een enthousiaste Office Assistant voor een internationale organisatie 

Organisatie

Internationale organisatie. Op de vestiging in Rotterdam werken circa 75 mensen. 

Functie

Takenpakket:

  • Bijhouden van voorraad kantoorartikelen 
  • Ontvangen van gasten 
  • Bestellen van de lunch 
  • Boeken van vergaderzalen 
  • Maken van bezoekers badges
  • Bestellen van telefoons 
  • Verrichten van diverse administratieve en secretariele werkzaamheden.


Functie eisen

We zijn op zoek naar een energiek persoon die houdt van aanpakken en geen problemen heeft met een wisselend takenpakket. Je hebt bij voorkeur ervaring met het voorbereiden en organiseren van lunches voor zakelijke bijeenkomsten. Als er nieuwe zaken op je pad komen ben je niet bang om zelf op zoek te gaan naar een adequate oplossing. Je bent beschikbaar voor 24 uur per week maar als het druk is kan je in overleg ook meer dagen in de week werken. De standaard werktijden zullen globaal tussen half 9 en half 2 zijn  De organisatie is internationaal en er werken veel mensen die geen nederlands spreken, het is dan ook prettig als je ook redelijk tot goed engels spreekt. Je bent initiatiefrijk, energiek, je kan zelfstandig werken en je hebt oog voor detail. Je woont in Rotterdam. En bent op kort termijn beschikbaar. 

Inlichtingen

Aanvullende informatie over de organisatie en functie wordt in de eerste sollicitatie ronde verstrekt. 


Sollicitatie

Spreekt deze vacature je aan en wil je reageren, gebruik dan onderstaande link om te solliciteren. We ontvangen graag je CV in het nederlands met foto en korte motivatie. Vermeld ook je beschikbaarheid en salarisindicatie (bruto op basis van fulltime).