Introductie

Ben jij een geboren troubleshooter, die altijd zijn of haar uiterste best doet om met een concreet antwoord of oplossing te komen? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Organisatie

Wie is Crystal ICT?

Bij Crystal ICT zien wij elke dag opnieuw wat ICT kan betekenen in de zorg. Wij geloven dat betekenisvolle ICT medewerkers en cliënten kan helpen om te zijn wie ze willen zijn en te doen wat ze willen doen. Dat is waar onze 50 enthousiaste IT-professionals voor staan. Voor onze relaties in de zorg, bij goede doelen en commerciële organisaties nemen wij de regie over alles wat met ICT te maken heeft. Zodat onze klanten zich kunnen focussen op goede zorg en dienstverlening. Vanuit oprechte betrokkenheid, partnerschap en de drive om mensen te helpen geven wij betekenis aan ICT in organisaties.

Functie

Kun jij zelfstandig 1e en 2e lijns vragen opvolgen, heb je plezier in het ondersteunen van eindgebruikers zowel op afstand als op een klantlocatie, kijk jij verder dan het probleem of de vraag en heb je ervaring in het beheren van Office 365 en Citrix omgevingen? Dan zou jij wel eens de juiste persoon kunnen zijn die wij als versterking zoeken voor deze afwisselende functie op onze centrale servicedesk in Rijswijk.

Je bent verantwoordelijk voor het 1e en 2e lijns beheer van de ICT- omgeving van meerdere klanten. Met jouw enthousiaste inzet, waarbij jij een goede beschikbaarheid hoog in het vaandel hebt staan, ben jij de rots in de branding voor de eindgebruikers bij onze klanten. Samen met jouw servicedesk collega’s streven jullie ernaar in het eerste klantcontact een incident zelf op te lossen. Als ambitieuze collega treedt jij ook ondersteunend op bij 3e lijns vragen waarvoor samenwerking met derde partijen nodig is en wordt je, zodra je de noodzakelijke kennis in huis hebt, ingezet bij systeembeheertaken.

Wat ga je doen?

  • Zelfstandig opvolgen van 1e, maar vooral 2e lijns incidentmeldingen/vragen en zo nodig aansturen van leveranciers bij de probleemoplossing in geval van 3e lijns incidentmeldingen/vragen.
  • Registreren, analyseren en (remote of on-site) opvolgen van incidenten en aanvragen in en vanuit Topdesk.
  • Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van werkplekbeheer.
  • Installeren, configureren en updaten van devices (telefoons- laptops, tablets, TC’s etc.), evenals lokale servers en applicaties.
  • Informeren en instrueren van ICT gebruikers over geïnstalleerde ICT-apparatuur of applicaties.
  • Onderhouden van de CMDB, aanmaken en afmelden gebruikers etc.
  • Het uitvoeren van interne projectwerkzaamheden, mits het ervaringsniveau dit toelaat.


Functie eisen

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde ICT-opleiding; bij voorkeur MBO 4.
  • Kennis en ervaring met het werk als servicedeskmedewerker in een Office365 en/of Citrix omgeving.
  • Ervaring met enkele van de volgende producten: Microsoft Windows Servers 2012 / 2016, Office 365, Citrix, VMWare, RES/ Ivanti, Veeam, Airwatch en Topdesk.
  • Een B-rijbewijs
  • Hoge mate van zelfstandigheid
  • Plezier in het werken in teamverband
  • Goede mondelinge en sociale vaardigheden

Waarom wij jou willen?

Omdat jij een geboren troubleshooter bent, die écht helpen in zijn DNA heeft en altijd zijn uiterste best doet om met een concreet antwoord of oplossing te komen. Of het nu druk is of niet, je geeft altijd de volle 100% en gaat voor het beste resultaat bij het oplossen van klantvragen.

Met jouw verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en passie voor het ICT-vak breng jij samen met je collega’s onze dienstverlening naar een ongekend niveau. Omdat jij de humorvolle, sociale en professionele collega uit de omgeving Den Haag bent die collega’s van Crystal ICT en onze klanten altijd gemist hebben zonder dat ze het wisten.


Aanbod

Waarom jij ons kiest?

Bij Crystal ICT hebben wij échte aandacht voor elkaar, voor klanten en voor onze collega’s. Bij ons kun je jezelf zijn en we staan voor je klaar om je te ondersteunen waar gewenst.

Wat jij van ons krijgt?

Een goed salaris en een prima pensioenregeling omdat je waardevol voor ons bent! Omdat wij weten dat je ook nog een leven buiten Crystal ICT hebt, zorgen wij voor een goede werk-privé balans en werk je niet structureel over. Onze personeelsvereniging trakteert jou en je gezin op een jaarlijks bedrijfsweekend weg en een kerstfeest. Met ruime opleidingsmogelijkheden bouwen we mee aan je kennis en laten wij je ook als persoon groeien en bloeien.

Inlichtingen

Wil je meer informatie of heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Gloria da Silva, op telefoonnummer 06-15074217 of per email g.dasilva@lectio.nl Zij kan heel veel meer vertellen over Crystal ICT en de vacature.

LECTIO Recruitment is opgericht in 2001. Wij bemiddelen ICT professionals naar vaste en tijdelijke banen bij diverse interessante opdrachtgevers in de Randstad. Ons klantenbestand is zeer gevarieerd, van klein tot groot, van ICT organisatie tot (semi) overheid instanties. Met het merendeel van onze klanten doen wij al vele jaren zaken. Wij zijn daardoor goed op de hoogte van hun wensen en de ontwikkelingen. Onze werkwijze is open en persoonlijk. Omdat wij de ICT markt goed kennen in combinatie met ons sterk regionale netwerk kunnen wij je uitstekend adviseren over de mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Kortom wij ontvangen graag je CV en informeren je graag verder.

Sollicitatie

Waarom wij voor jou moeten kiezen?

Ben jij die servicedeskmedewerker die wij niet kunnen laten lopen? Verras ons met jouw competenties en karakter door op onderstaande link te klikken en te solliciteren.