Introductie

Kun jij zelfstandig 2e lijns incident meldingen opvolgen en ICT omgeving goed beheren?  Heb je een informatica opleiding afgerond (MBO niveau 4 of HBO)  aangevuld met beheerervaring? Crystal ICT heeft ruimte voor meerdere ervaren en enthousiaste Systeem- en Netwerkbeheerders

Organisatie

Crystal ICT is opgericht in 2008 en gevestigd in Rijswijk en werken met een team van ruim 40 medewerkers aan de ICT omgevingen van onder andere grote zorginstellingen en NGO's in de Randstad. 

Company profile:

Bij Crystal ICT maken we van ICT-beheer geen complexe zaak. Het allerbelangrijkste voor Crystal ICT zijn mensen. Of liever nog: het helpen van mensen. Want het zijn uiteindelijk toch mensen die met ICT moeten omgaan. Het écht helpen van mensen zit diep in ons DNA besloten. Dat is op zich niets bijzonders, dat zullen nog veel meer ICT-dienstverleners zeggen. Behalve dat zij vaker over klanten praten dan over mensen. En dat maakt ons anders. 

De dienstverlening van Crystal ICT is gericht op het optimaliseren en professionaliseren van ICT-omgevingen bij en/of samen met haar klanten. Crystal ICT gelooft als het gaat om het beheren van ICT-omgevingen in efficiënte en beproefde processen en werkwijzen. Zodanig dat zij in staat is om zonder complexe procedures en organisatiestructuren, de ICT-omgevingen van haar klanten te beheren en daardoor de beschikbaarheid van de geautomatiseerde bedrijfsprocessen garandeert. Wat voor Crystal ICT nog belangrijker is, is dat de beheeroplossingen bijdragen aan de kernactiviteiten van de klantorganisatie en de bedrijfsvoering bevorderen. 


Functie

Je bent als Systeem- / Netwerkbeheerder verantwoordelijk voor het 2e lijns beheer van de infrastructurele ICT omgeving, waarbij een goede beschikbaarheid en ontwikkeling van de gewenste functionaliteit centraal staan. Hoewel de 1e lijns vragen opgevolgd worden door de op locatie aanwezige collega’s van de Servicedesk, zal je eveneens contacten met eindgebruikers hebben, waarbij naast een proactieve klant- en oplossingsgerichte houding, sociale vaardigheden en communicatie van groot belang is.


Wat ga je doen

  • Zelfstandig opvolgen van 2e lijns incidentmeldingen en zo nodig aansturen van leveranciers bij de probleemoplossing;
  • Het bewaken van de systeemperformance via de centraal ingeregelde monitoring;
  • Analyseren van vragen en storingen vanuit de registraties in Topdesk, evenals het oplossen hiervan;
  • Het uitvoeren van locatie gerelateerd projectwerkzaamheden, in samenwerking met leveranciers of je collega’s bij Crystal ICT;
  • Installeren, configureren en updaten van lokale servers en applicaties;
  • Informeren en instrueren van ICT gebruikers over de toepassingen en het gebruik van nieuw geïnstalleerde ICT-producten;
  • Zo mogelijk ondersteunen bij vragen over de aanwezige telefonie en zorgalarmering oplossingen

Het gaat om een vaste baan, geen detachering! 


Functie eisen

  • Een informatica opleiding; bij voorkeur MBO 4 dan wel HBO niveau, aangevuld met beheerervaring.
  • Recente kennis van of ervaring met enkele van de volgende producten: Microsoft Windows Servers 2012R2 of 2016R2, Citrix, VMWare, Cisco en/of Aruba en/of Fortinet, RES en/of Veeam.
  • Kennis van Office 365, netwerkoplossingen als Cisco of Aruba networks, evenals telefonie en zorgalarmering oplossingen geldt als pré!
  • Zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken.
  • Beschikken over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Beschikken over goede sociale vaardigheden.
  • In bezit van rijbewijs
  • Bij voorkeur woonachtig binnen een straal van 50 KM van Den Haag.

Aanbod

Een uitdagende en afwisselende functie bij een kerngezonde servicegerichte ICT-organisatie met focus op ICT beheer, die goede opleidings- en doorgroeimogelijkheden centraal stelt. Een marktconform maandsalaris, afhankelijk van het kennis en ervaringsniveau. De beschikking over een leaseauto behoort – in overleg - tot de mogelijkheden, indien eveneens sprake is van voldoende senioriteit en externe inzet bij relaties. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioen, verzekering, opleidingsmogelijkheden i.c.m. een aantrekkelijke studiekostenregeling.


Werken bij Crystal ICT houdt in dat je bij een professionele ICT dienstverlener werkt, die vanuit haar kernwaarden echt het verschil wil maken ten opzichte van de traditionele dienstverleners in de ICT-branche.

Naast een hoge klanttevredenheid vinden wij onze medewerkers het belangrijkste goed van het bedrijf en betrekken wij hen in de ontwikkelingen en verdere groei van het bedrijf. Crystal ICT is een zeer open en informele, warme en mensgerichte organisatie en heeft het streven om de medewerkers optimaal te laten functioneren en groeien. Wij werken met korte lijnen en er is voldoende ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.

Bij Crystal ICT wordt er gewerkt in teams, waarbij samenwerken, meedenken en het delen van kennis voorop staan. Een positieve houding, waarbij we elkaar respecteren, inspireren, stimuleren en helpen is wat wij nastreven. Maar ook het maken van plezier hebben wij hoog in het vaandel staan!


Inlichtingen

Wil je meer informatie of heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Gloria da Silva, op telefoonnummer 06-15074217 of per email g.dasilva@lectio.nl

LECTIO Recruitment is opgericht in 2001. Wij bemiddelen ICT professionals naar vaste en tijdelijke banen bij diverse interessante opdrachtgevers in de Randstad. Ons klantenbestand is zeer gevarieerd, van klein tot groot, van ICT organisatie tot (semi) overheid instanties. Met het merendeel van onze klanten doen wij al vele jaren zaken. Wij zijn daardoor goed op de hoogte van hun wensen en de ontwikkelingen. Onze werkwijze is open en persoonlijk. Omdat wij de ICT markt goed kennen in combinatie met ons sterk regionale netwerk kunnen wij je uitstekend adviseren over de mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Kortom wij ontvangen graag je CV en informeren je graag verder.

Sollicitatie

Spreekt deze vacature je aan en wil je reageren, gebruik dan onderstaande link om te solliciteren.